Restaurant 't Berghuis


Veenseweg 28 3958ET AMERONGEN Netherlands, Amerongen
tel: 0343 451662

Beoordeling van het restaurant
Dit restaurant heeft een totale
beoordeling van:

1.48 sterren

Recensies van restaurant Restaurant 't Berghuis

Hier een overzicht van recensies en beoordelingen van het restaurant. Beoordeel zelf ook het restaurant als je er hebt gegeven, en help hierbij andere bij hun keuze van hun restaurant!
Sponsor
  • Totaal waardering:
    0 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    KevinMem op 18 september 2018, Sexual relationship is really a pleasurable give to get relationship with one?s partner. If anything goes completely wrong with this cooperation process, it's enough to derail the relationship. But whatever could happen and that is unpredictable. Moreover, able to keep a healthy sexual relationship means keeping oneself physically healthy. So any type of sexual disfunction must be helped by utmost care. One such health risk is impotence problems commonly within men. Unable to keep a proper and prolonged penile erection leads to impotence problems. This is infact a life threatening problem for maintaining a normal sexual relationship. So when there arises this type of problem it?s wise to treat it rather than sitting quiet.

    The choice relating to the various available treatment methods involve treatment with a proper medicine. Response to an oral agent including Levitra can be extremely effective within this context. Studies show that erection dysfunction is mainly due to insufficient blood circulation on the penis? veins and lack of stimulation as well. Practising oral therapy of Levitra boosts the rate of the circulation of blood that gradually stimulates the penis producing a hard erection, adequate to have an intercourse.



    Levitra is a such drug which is discovered to be quite effective. Clinically it is often proved which it even works on patients that suffer from various health conditions like high blood pressure levels, high cholesterol levels or diabetes. A lot of men, who took Levitra the first time, responded positively for gaining high recovery rate. Besides, it is often also found which it can be also taken to medicines accustomed to treat other health conditions.

  • Totaal waardering:
    1 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    E op 15 september 2017, Wat een teleurstelling, dat Berghuis. Weken geleden de Groupon gereserveerd en na 40km rijden en een pond overtocht, aangekomen bij het Berghuis. De kids en wij hadden er veel zin. Helaas waren we de uitgeprinte Groupon vergeten, maar onze ervaring bij andere groupons is dat een elektronische coupon (QR-code) vaak ook voldoende is.
    Echter niet bij het Berghuis. Ondanks onze uitleg dat we net ver gereden hebben en dat de kids er erg naar uit kijken, was de bediening erg starrig. Het was niet mogelijk zonder uitgeprinte Groupon te eten! Er was ook geen PC met printer zodat ik even in kon loggen om de Groupon te printen. Er was geen WiFi printer om Groupon te printen. Ik stelde uiteindelijk voor om de Groupon later (de volgende dag) op te sturen en/of te mailen en dan desnoods het gegetene deze avond gewoon te betalen en bij ontvangst van de Groupon het terug te laten storten. Niets was mogelijk. Zelfs even de eigenaresse vragen of er een uitzondering gemaakt kon worden was niet bespreekbaar. We konden wel eerst naar een kopieshop in het volgende dorp rijden, om daar de Groupon te printen en dan weer terug te komen. Nou echt niet. We zijn gewoon ergens anders gaan eten en voor ons nooit meer "'t Berghuis". Ik hoop echt dat het Utrechts Landschap het erfpacht contract niet gaat verlengen zodat eigenaresse Stella Heinen niet langer deze bedroeven service op deze prachtige plek kan continueren. Zo ga je niet met klanten om!

  • Totaal waardering:
    2 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    Bea groenhorst op 20 oktober 2015, Wij hadden de retenties vooraf gelezen en ook dat het dat het een streek zou zijn van een ex-werknemer .Omdat wij op vakantie waren bij de Utrechtse heuvelrug. Wilden wij daar toch gaan eten om het een kans te gevenWij hadden onze a.s schoondochter bij ons uit China en we wilde haar Nederlandse pannenkoeken laten proeven.Niet alleen de pannenkoeken ,maar alles was vreselijk.Het begon al bij de koffie ,die was lauw.Ik vroeg om een late machiatto en dan graaf de cafe.Ik kreeg oploskofie met een sloot melk in een beker.Twee mensen hadden trek in wit brood met 2 kroketten zoals het op de kaart stond,maar zij kregen bruin brood anttwoord het witbrood is op.Dan de pannenkoeken echt drama de onderkant niet gaar ofdat het maar aan één kant gebakken is.Wij zitten niet in een complot en hebben deze mensen een kans willen geven.De gevolgen zijn dat ik nu ziek en met buipijn zit en niet de enige ben.Ik ga dus verder en eis dat deze zaak dicht gaat ,want wij waren die dag niet de enige met klachten de tafel achter ons waren met een grote groep en hadden ook hun pannenkoeken niet op.Ik voelde mij tegenover mijn schoondochter echt ongemakkelijk,dan had ik de pannenkoeken zelf wel gebakken.Er was een moeder en dochter boos weggelopen zonder te betalen want de koffie was koud, de pannenkoek niet gaar,en de tosti nat.Dit kan toch niet!Wij waren hier gisteren 19 oktober 2015,
  • Totaal waardering:
    1.5 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    Bezorgde Moeder op 30 juli 2012, Ondanks alle slechte recensies zijn we het toch een keer gaan proberen. Ik kan er heel kort over zijn: een groot drama. echt alles, maar dan ook alles is vies, plakkerig en vol honden haren. Ik heb zelf honden, dus ik ben wat gewend, maar dit slaat alles. Bediening? te jong, zeer onervaren en zeer onbeschofte eigenaresse. Pannenkoeken? vet, niet gaar en vooral vet. WC? te smerig voor woorden. Speeltuin? vergane glorie, roestig, oud en ik denk onverzekerd! Eens, maar echt NOOIT meer.
  • Totaal waardering:
    0 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    N Bijker op 2 oktober 2011, Om van te huilen.... NIET HEEN GAAN!
    Service=zelf-service en dus niet aanwezig, eten is betaalbaar maar zeker niet "goedkoop" en gaf een ingevroren maaltijd gevoel. speelplaats lag glas en spijkers en los hangende latten, en versplinterd hout aan toestellen. Sanitair is daar vies, en ik ben al niet zo'n "poetsmiep".
    Wij zijn er onlangs 3 keer geweest, lekker dichtbij voor ons... En we dachten eigenlijk, drie maal scheepsrecht. Nee dus.
    Mijn moeder had gereserveerd, dus toen ik vroeg waar we konden plaatsnemen was er eerst een bot antwoordt van "dat weet ik niet moet je bij haar zijn met die blonde staart" Daarna vertelde die dame mij dat we maar moesten kijken waar we gingen zitten. En het was best druk te noemen. Na even te hebben gewacht vonden we een plekje. (met tafels die we eerst moesten ontzien van alle borden/glazen/bestek) en toen ik om me heen keek bleek dat overal het geval te zijn. "Prima" dachten we nog steeds, het zal wel door de drukte komen. Toen we uiteindelijk na een half uur te hebben gezeten, en het idee hadden dat het zelf-service was, liep er een van ons toch even naar binnen om te kijken of er nog iemand kwam. Resultaat: we kregen uiteindelijk onze drank, maar het bier was helaas dood.
    Toen we uiteindelijk mochten bestellen, werden we haast onvriendelijk chagrijnig en ongeïnteresseerd te woord gestaan. Weer een kwartier verder mochten we de bestelling doorgeven. Het heeft toen nog een uur geduurd voordat een gedeelte van ons kon beginnen met zijn maaltijd. Maar ja hoe eet je een pannekoek? Zonder beleg en blijkbaar met je handen?? Want mes en vork stroop en suiker daar moest je hier zelf om vragen. Servetten hadden ze denk ik ook nog nooit van gehoord... Vijf tot tien minuten later kreeg mijn dochtertje van 3 haar maaltijd ook. Opa was zo gul om een stukje van zijn pannekoek af te staan voor onze kleine meid.
    Toen ik vroeg om mayonaise, werd mij na een kwartier! een soepkom met daarin een laagje mayo toe geslingerd met de Haast klantonvriendelijke tekst "Is het zo genoeg? ( met diepe zucht) Even later kwam de andere ober ook aanlopen met hetzelfde soep-kommetje mayo en dezelfde zuchtende tekst. Coördinatie is dus ook een gebrek. Het eten was gewoonweg niet zo denderend. Maar de prijzen waren ook niet hoog. Sommige dingen waren leuk bedacht zoals de shoarma pizza, maar zagen er een beetje afgeraffeld uit. Kommetje saus boven op de pannenkoek gesmeten... Ach prima zeg ik altijd, het gaat tenslotte ook niet heel naar binnen...
    Op het einde wilde mijn moeder betalen en heeft ze daar nog een half uur in de rij gestaan, omdat ze niet meer wisten welke tafel wat had besteld... Mijn moeder had dan ook de bon gekregen van een andere tafel (die dus negatief in haar voordeel werkte). Dus na nog meer onvriendelijk gebaar van het personeel ben ik er naar toe gestapt en heb ik ze verteld wat ik ervan vond en hoe ik het had ervaren. En toen viel mijn mond open, want er kon namelijk nog geen simpel excuses vanaf!!! En toen ik ze vroeg hoe het kwam dat het zo slecht was, bleek dat het personeel het zelfs met me eens was!

  • Totaal waardering:
    0 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    Petrus Pannekoek op 11 augustus 2011, Beleef uw ultieme flapdrolmoment in deze tent!
  • Totaal waardering:
    1.75 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    Laura op 28 juni 2011, We hebben het nadat we een paar jaar geleden een hele slechte ervaring hadden maar weer eens geprobeerd. Met open vizier, iedereen verdiend een tweede kans.

    Ik zal het proberen netjes te houden, maar het was niet best. Het enige dat schoon is in dit restaurant waren de gelukkig net gespoelde glazen van onze drankjes. De bediening loopt echt helemaal niet, maar probeer hier niet wat van te zeggen. De bedrijfsleidster had aanvaringen met diverse mensen in het restaurant.

    Een pannenkoek bakken mag niet zo moeilijk zijn toch? Zeker niet voor een restaurant met die specialiteit :)

    Die van ons hebben we twee maal retour gestuurd, ongaar en daarna verbrand. Hondenharen overal, vieze gebarsten borden.

    Ik heb maar een advies: bespaar je de moeite.

  • Totaal waardering:
    4 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    H.Timmerman op 25 april 2011, Op zondag 17 april 2011 van 13.00 tot 19.00 uur in het pannenkoek restaurant ’t Berghuis te Amerongen onze familiedag gehouden. Wij waren met 21 personen in de leeftijd van 45 tot 88 jaar. Enkele personen waren slecht ter been waarvan 2 personen met een rolstoel.
    Het was prachtig weer met als gevolg dat er veel bezoekers waren.
    In eerste instantie zouden wij vertoeven in de serre, maar door een misverstand waren er te weinig plaatsen gereserveerd, waardoor de start wat chaotisch was. Doch er was buiten aan de lange tafels genoeg vrije ruimte en hebben daar onze dag voortgezet. Na de ontvangst met koffie en appeltaart hebben wij een flinke wandeling in het bos gemaakt. Degenen die niet goed ter been waren bleven achter op het terras. Geen probleem! Om 16.00 uur zouden wij aan tafel gaan voor onze maaltijd (onbeperkt pannekoek eten) doch het vorige gezelschap was wat uitgelopen waardoor de tafels nog niet waren afgeruimd. Wij kregen toen de beschikking over de ruimte in de schuur en voor de bediening aldaar een persoonlijke gastvrouw (Maaike) die ons prima verzorgde.
    Wij hebben een geweldige dag gehad, de bediening was prima, de pannenkoek maaltijd was een succes. Ik bedank de beheerster mevrouw Heinen en haar personeel voor de gastvrije vriendelijke verzorging.
    -Een minpuntje was dat later op de middag het spoelmechanisme op een van de damestoiletten defect was en het daar een smeerboel werd. Maar er dient wel te worden opgemerkt dat het eerst in orde was en dat het spoelmechanisme door een bezoeker was vernield. De toiletten werden meermalen schoongemaakt.
    -Met verbazing de negatieve recensies over ’t Berghuis op deze website (en andere sites) gelezen. Waar hebben deze personen het over? Hebben wij het zo goed getroffen of zijn de klachten erg negatief of overdreven weer gegeven? Of nog erger betreft het hier echt een persoonlijke vete van een ex-werkneemster(er). Gezien de inhouden van de teksten is dat heel goed mogelijk. Teksten met dezelfde woorden, door verschillende personen op verschillende of dezelfde dagen kunnen niet echt zijn. Naar mijn gevoel is het gewoon vuilspuiterij.
    -Aan de webmaster van deze website wil ik adviseren om zijn site regelmatig te controleren op dit soort teksten. Een recensie site is niet bedoeld voor persoonlijke vetes uit te vechten. De webmaster moet ook beseffen dat dit soort vetes niet op zijn website thuis horen en zijn site in deze in een bedenkelijk licht plaatsen.
    -De persoon die deze vuilspuiterij heeft geplaatst of heeft laten plaatsen, zou ik willen adviseren, accepteer je verlies als dat de reden is en verlaag je niet zo. Dus stoppen ermee.
    Met vriendelijke groeten, Tim

  • Totaal waardering:
    0 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    blijf objectief en eerlijk op 22 februari 2011, Als nou blijkt dat de meeste slechte "lees negatieve" reacties mogelijk van een oud personeelslid c.q. van één en dezelfde persoon afkomstig zijn die klaarblijkelijk een grondige hekel aan de beheerster heeft, zou het een schoonheidsprijs verdienen als deze reacties werden verwijderd. Lees de recencies die ook op andere recencie sites staan, dan blijkt dat verschillende teksten steeds "letterlijk" terugkomen en welke dan "zogenaamd" door verschillende personen op verschillende data zijn geplaatst.
    Dit kan niet en is niet fatsoenlijk. Ik zou daar mijn recensie gids niet aan willen willen vuilmaken. Dus verwijderen die rotzooi. Niemand heeft daar iets aan. Persoonlijke vetes moeten niet op dit soort sites worden uigevochten

  • Totaal waardering:
    0 sterren
    Eten & drinken:
     
    Prijs / kwaliteit:
     
    Bediening:
     
    Sfeer & ambiance:
     
    jelle op 21 augustus 2010, ik ben vaak zat bij het berghuis geweest en heb gezien dat een geit en 4 honden door de keuken heen wandelen.
    azielzoekers in de werkploeg. eten wel warm maar niet gaar maar daar heb je een magnetron voor.
    bediening vond ik niet slecht ze proberen het maar naar 1 foutje word je de grond in gescholden heb ik zelf gehoord

Sponsor
Hapje gedaan? Vertel hier hoe het is gegaan...
Naam:
Email adres (niet zichtbaar):
Anti-spam code:
kaptcha
Beoordeling van het eten & drinken:
Beoordeling van de prijs / kwaliteit:
Beoordeling van de bediening:
Beoordeling van de sfeer & ambiance:
Beschrijf je ervaring:

Ligging restaurant
Gesponsorde links